vanstoop.reismee.nl

Cruisen in de Noorse fjorden

Beste iedereen,

Vanaf zaterdag zijn wij een week op vakantie. Omdat cruisen zo goed beviel hebben we er dit keer voor gekozen om een week tussen de Noorse fjorden te gaan varen. Zoals jullie al een aantal jaren gewend zijn ga ik weer een reisblog bijhouden. Iedereen die ons tijdens onze vorige vakantie heeft gevolgd staat automatisch nog op de mailinglist. Mocht je om wat voor reden dan ook geen zin meer hebben in onze vakantieperikelen laat dit dan even weten zodat ik je mailadres van de lijst kan verwijderen.

Het is weer mijn planning om iedere dag iets te schrijven. Doch de ervaring is dat het internet op zee zeer traag is of het gewoon helemaal af laat weten. Om die reden gaat het uploaden van foto's ook niet lukken.

Ons schip heet Brilliance of the Seas van Royal Caribbean Cruise Lines (dus niet van Costa ;P). We hopen dat de kapitein de weg weet tussen de fjorden en dat hij niet bij de eerste beste calamiteit in een reddingsboot valt.

Het laatste nieuws isdat momenteel de Noorse loodsboten in verschillende havens in staking zijn. Dus dat zou betekenen dat we niet kunnen binnenvaren. Duim voor ons dat die loodslui het snel eens worden met degene die hun salaris moeten betalen. Anders moeten we straks op de Noordzee blijven dobberen...

Reacties

Reacties

Rini

Leuk! Wij willen de verhalen graag lezen.
We kijken nu al uit naar de foto's.

ans

Ja, ik wil jullie verhalen wel lezen maar laat eerst maar even weten hoe laat ik jullie naar de trein moet brengen !

anja

ook ik (wij) gaan het weer op de voet volgen en genieten van je schrijvers talenten.
Een behouden vaart!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!