vanstoop.reismee.nl

Mallorca

Hallo iedereen. Wij vertrekken morgen voor een kleine week naar Mallorca en ik ga proberen iedere dag weer wat te schrijven. Iedereen die vorig jaar op de mailinglijst stond staat daar nog steeds op maar mocht je geen schrijfsel van mij meer willen ontvangen laat dat dan even weten.

Mallorca klinkt nogal als massatoerisme maar we hopen dat dat een beetje meevalt. Wij hebben in ieder geval geen groot druk hotel aan zee maar een eco-hotel op een landgoed met uitzicht op de bergen. We gaan met onze huurauto een beetje over het eiland rondcrossen, de bergen bekijken, leuke dorpjes bezoeken, terrasjes pikken en daarna uitpuffen op een mooi strandje. Veel wandelen gaat het waarschijnlijk niet worden want helaas ben ik niet zo fit, dus doen we het maar rustig aan.
Komt vast goed, ik heb er zin in.

Reacties

Reacties

Petra

Ik wens jullie een hele fijne vakantie op Mallorca. Geniet ervan. Om te beginnen een goede reis. Ben benieuwd naar jullie belevenissen.

Mirjam Kakelbont

Gezellig dat ik weer mag mee lezen!
Een eco-hotel op een landgoed met uitzicht op de bergen, klinkt als muziek in m'n oren. Even weg van het leven van alledag. Wie weet doe je fut op door de zon. Ik wens het je in elk geval toe. Nu bijkomen van de reis. Fijne vakantie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!