vanstoop.reismee.nl

Miami Beach

Ondanks het tijdverschil hebben we met zijn allen best lekker geslapen, de dames waren het eerst wakker zo rond 4.00 uur maar zijn nog wel tot 7.00 uur blijven liggen. W. sliep zelfs de klok rond!Toen iedereen wakker was hebben we ontbeten in het hotel en daarna zijn we naar Lincoln Road Mall gewandeld. Een mooi ingerichte, brede winkelstraat waar A. enkele winkels heeft bezocht die ze alleen in de V.S. hebben, ze werd er helemaal gelukkig van. Wij vonden het gewoon fijn dat er airco was want de thermometer stond om 10.30 uur al op90 graden Fahrenheit wat omgerekend ongeveer 32 graden is. Rond lunchtijd hebben we lekkere sandwiches bij Starbucks gekocht en zijn naar het hotel gelopen om te rusten. R. en W. vonden dit een beetje zonde van de tijd en zijn gaan geocachen maar vonden er geenéén.

Rond 15.00 uur zijn we dan naar het enige echte strand van Miami Beach geweest. Een mooi wit zandstrand met heldere zee. Helaas was deze zee nog warmer dan badwater, niet echt verkoelend dus.Wel waren er redelijk hoge golven en W. en A. hebben zo een tijd met hun nieuwe bodyboards kunnen spelen. Ook op het strand onder de parasol hielden we het geen uren uit. Dus zijn we na een poos naar het zwembad verplaatst en in de schaduw was het daar nog wel lekker. Na weer een rustpauze in ons aircogekoeld appartement te hebben ingelast hebben we 's avonds weer lekker gegeten bij Five napkin Burger, een soort sjieke uitvoering van Mac Donalds.

Het is echt Amerika hier, veel grote dure auto's, pratende verkeerslichten, rondborstige etalagepoppen (minimaal cup FF) en er lopen veel verschillende mensen rond die er vaak ook nog heel bijzonder uitzien, je loopt hier niet snel voor gek. Wat ons ook is opgevallen dat er hier bovengemiddeld veel dikke donkere big mama's rondlopen met - laat ik het netjes houden - een enorm achterwerk, zo eentje waar je bijna een dienblad op kunt zetten zeg maar. Bovendien uitbundig gekleed en allemaal met stijl glad haar, een bezienswaardigheid op zich.

Rini

Een sjieke Mac. Donalds? Vrouwen met een dienblad op hun derrière? Ron die spontaan gaat Geocachen?
Het begint nu wel allemaal een beetje ongeloofwaardig te worden.
Alhoewel, Amber die geniet van de (aparte) winkels? Daar kunnen we ons wel iets bij voorstellen.