vanstoop.reismee.nl

A fun day at sea

Vandaag waren we de hele dag op zee en konden we relaxen en R. zijn verjaardag vieren! Tijdens het ontbijtbuffet was het weer een uitdaging om niet meer op te scheppen dan je weg kunt krijgen, het ziet er allemaal te lekker uit. Daarna ging iedereen zijn eigen gangetje en waren we voor de middag elkaar steeds kwijt. R. is wezen sporten in de' gym' die onverwacht druk bleek te zijn. A. is naar verschillende demo's en een ' ten dollar sale' geweest en kwam tot de ontdekking dat haar sale and sign pas (een soort van identiteitskaart) werkt als een creditcard en dat is dus best tricky in haar geval ;-). Ze is nu de trotse bezitter van een nieuw tasje. W. heeft op een rustig plekje zitten lezen en ik K. ben vandaag het schip gaan bekijken aangezien ik daar gisteren de energie niet meer voor had. Er blijken nog veel meer verschillende soort eetgelegenheden te zijn zoals een pizzabar, omeletbar, burritobar en sandwichesbar. Er zitten steeds overal mensen grote volle borden leeg te eten en je krijgt het idee dat iedereen de hele dag zit te vreten. Ook voor ons blijft moeilijk om langs de buffetten te lopen zonder er iets van mee te pikken. Na de middag zijn we gaan zwemmen maar we waren snel uit het water want het was er erg druk en de twee zwembaden en de vier whirlpools zijn niet berekend op zoveel mensen. We vonden gelukkig wel vier ligstoelen naast elkaar in de schaduw want het is weer erg heet en ook de lucht is al dagen blauw met af en toe wat wolken. Vanavond was het 'formal night', en dan is het dus de bedoeling dat je in je mooiste kleren komt dineren. R. vroeg zich af of een pak niet de chique was, maar eenmaal bij het diner bleek dat iedereen zich flink had uitgedost. Het was echt bijzonder om dat allemaal te zien. Toen we weer terug in onze hut kwamen was deze weer netjes opgeruimd (ze komen twee keer per dag) en lag er een nieuwe towel animal: een schattig hondje met flaporen en natuurlijk weer nieuwe chocolaatjes.

Rini

Heeft Ron zijn sms ontvangen? Zo niet, dan alsnog van harte gefeliciteerd van Peet en mij.

anja en de familie

Ron, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Marja

Ron, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ook namens André en de kinderen.
Gezien het culinaire aanbod, hebben we weight watchers alvast gebeld.
Groetjes van ons allemaal.