vanstoop.reismee.nl

Luieren en zonnen op de Atlantische Oceaan

Toen we vanmorgen wakker werden was er rondom alleen nog maar water en dat bleef de rest van de dag zo. Geen kip, zelfs geen schip of stukje land te zien. R. heeft weer gesport maar ik ben zo ongeveer van mijn bed in de cabin naar een ligbedje buiten in de zon gerold. De lucht was blauw, een bandje speelde zomerse muziek en het Spaanse buffet maakte het paradijsje compleet. Beroerder kan ik het echt niet maken J. Tot een uur of drie hebben we op het dek gelegen, net zoals trouwens de meeste andere passagiers. De zee leek vrij rustig zonder schuimkopjes maar toch gingen we behoorlijk heen en weer. Het waren grote lange golven die ervoor zorgde dat we alle kanten op werden geslingerd. Ik moest er ’s ochtends echt even aan wennen maar ondertussen heb ik weer zeebenen. Door de ruige zee zat er geen water in het zwembad –het zou er alleen maar uit klotsen- maar dat mocht de pret niet drukken.


Vanavond zijn we een keertje niet in een van de officiële restaurants wezen eten maar gewoon bij het buffet (we zaten al zo vol). Daar hebben we ons verbaasd over de manieren van een Russisch stel. Ze schepten borden vol, nemen van alles een hapje en de rest lieten ze staan. Ik had er bijna wat van willen zeggen. Overigens zijn wij 2 van de 99 Nederlanders aan boord tussen 450 Spanjaarden, 150 Duitsers, 250 Britten, heel veel Amerikanen en verder nog een zootje Japanners, Scandinaviërs, Fransen, Russen en wat ik nog vergeten ben.


Ter afsluiting van een relaxte dag zijn we eerst naar de Flamencoshow in het theater geweest, die ons eerlijk gezegd niet zo kon boeien, en daarna naar de 80ties party, wat stukken leuker was. Voor het naar bed gaan nog even langs de chocoladefontein en dan lekker slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!