vanstoop.reismee.nl

Dagje niks doen

Hoewel de Freestyle Daily voor vandaag zonnig weer aangaf bleef het de hele dag heiig/bewolkt. Ondertussen zijn we behoorlijk verwend geraakt met iedere dag zon dus dat was wel een beetje afkicken. Onze plannen om de hele dag op het zonnedek door te brengen moesten worden gewijzigd. R. ging sporten en ik ben naar een towel-animal demonstratie geweest. Voor wie er geen snars van snapt, onze kamerjongen knutselt iedere avond van handdoeken een diertje in elkaar. Deze zijn altijd erg grappig en tijdens demonstratie liet men zien hoe je dat zelf ook kunt doen. ’s Middags zijn we naar een nieuwe show geweest van de vier zangers die gisteravond ook optraden. Ze kunnen alle vier erg goed zingen en kregen dan ook een staande ovatie. Tussendoor hebben we op ons balkon ons boek uitgelezen. Vanavond was er een show van de Griekse Hans Klok, soms erg leuk, maar regelmatig ook wel een beetje flauw. In het centrum van het schip hebben de koks een mini-kerstdorpje gemaakt met huisjes van koek en schuim. Hoewel er al overal kerstbomen stonden toen wij aan boord kwamen wordt er nog steeds meer kerstversiering opgehangen.

Wat betreft de foto’s, euhm, laten we het er maar op houden dat we beiden niet zo fotogeniek zijn. Nu eerst lekker slapen en morgen nog een dagje naar Malaga. We hebben er weer zin in.