vanstoop.reismee.nl

Per ongeluk in Spanje

Vanochtend om 9.00 uur had onze surfbabe weer surfles. Wij vonden het wel erg vroeg en gingen wat later kijken. De golven waren deze keer een stuk hoger en daar was Amber niet altijd blij mee. Vooral als jezelf met plank weer terug door de golven heen vechten schijnt een hele opgave te zijn. Ook de andere surfers in de dop leken soms wel te verdrinken. Maar uiteindelijk lukte het haar toch weer om soms op de plank te blijven staan. Daarna hebben we voor de laatste keer genoten van het fijne strand en zonnebrand met zand en zo.

Na de siësta zijn we met de auto een stuk langs de kust wezen rijden. Saint-Jean-de-Luz bleek een schilderachtig haventje te hebben waar we even hebben rondgehangen. Echter het laatste gedeelte tot de Spaanse grens bleek het mooist door de hoge rotsen en kliffen. En toen waren we de weg kwijt en stond er alleen nog Spaans op de borden. Oeps, zaten we zo maar opeens in Spanje. Gelukkig wist onze Vlaamse TomTom mevrouw de weg en waren we snel weer in La France.

Nadat ik de hele boel weer in de koffers had gepropt gingen we voor de laatste keer Biarritz in. We zijn vandaag 27 jaar getrouwd en dat moest toch ook een beetje worden gevierd. We zochten een mooi restaurant met terras uitkijkend over zee. Ron en Amber aten vis, ik ging deze keer voor een brochette. Na nog een ijsje, chocola en een poosje genieten van het uitzicht op ons eigen terras gingen we lekker slapen. Morgenvroeg om kwart voor zeven op, de laatste pain chocolat verorberen, uitchecken, afscheid nemen van onze Mercedes en dan met het vliegtuig weer terug naar Nederland. Iedereen bedankt voor het lezen en de reacties. Ik ga snel bedenken waar de volgende vakantie gaat plaatsvinden.

Kakel

Wat een leuk blog en wat heb je veel gereisd en geschreven!
Veel leuker dan het maken van een vakantie-album. Daar komt altijd op de een of andere manier de klad in...
Lieve groet.