vanstoop.reismee.nl

Barcelona

Vanochtend om half zes ging de wekker waarna wij mooi op tijd richting Schiphol vertrokken. Hoewel het allejezus vroeg was bleek het toch al hartstikke druk op de weg. Nadat we de auto hadden geparkeerd op P3 arriveerden we om precies om acht uur in de vertrekhal. De paspoortcontrole bleek ook deze keer weer een hobbel. Een van de douaniers was flink over de zeik aangezien ik niet snel genoeg begreep dat ik op mijn sokken door het poortje moest. Wat een chagrijn. De hele vlucht was het kraakhelder en ik heb van begin tot het eind met mijn neus tegen het raampje gezeten. De Zeeuwse eilanden, Parijs, de besneeuwde Pyreneeën, Barcelona alles was prachtig te zien.

Barcelona heeft een groot vliegveld en voor mijn gevoel hebben we kilometers gelopen voordat we onze koffers hadden. Vervolgens bracht een taxi ons naar de Norwegian Spirit. Het was niet druk in de terminal en alles verliep soepel. Zelfs onze cabin was al klaar. De volgende stap was even wat kleins eten, en zoals gewoonlijk is dat weer niet gelukt, zo’n uitgebreid buffetrestaurant maakt dat je toch een vreetzak wordt. Daarna zijn we op het terras gestrand, in de zon, zonder jas, en Ron met een liter bier, het was echt heerlijk. Er lagen ook mensen in badkleding en zelfs in het zwembad maar dat was wat ons betreft net een tikkeltje too much.

Om 7 uur ‘s avonds zijn we Barcelona uitgevaren, wat op dat moment nog bestond uit heel veel lichtjes. Het schip ligt rustig en ik hoop dat dat zo blijft. Zo dadelijk nog even douchen en dan lekker slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!