vanstoop.reismee.nl

La Palma

Morgen vertrekken we naar La Palma, een van de Canarische eilanden. Om verwarring te voorkomen, we gaan dus niet naar Palma de Mallorca, hoofdstad van Mallorca en ook niet naar Las Palmas, hoofdstad van Gran Canaria. La Palma is het meest westelijk gelegen Canarisch eiland en ligt dus het verst van de kust van Afrika verwijderd. Het is een wandeleiland zonder witte zandstranden en drukke toeristenoorden. Wij zijn van plan er wat te gaan rondtoeren, wat te wandelen en een beetje relaxen aan het zwembad of op een lavastrand. Het moet in ieder geval rustiger dan vorig jaar in Ierland, toen ik ergens halverwege de vakantie al niet meer overeind kon lopen van de rugpijn.

Een beetje veel balen is dat vanochtend mijn laptop is gesneuveld en ik nu Ron zijn minitablet maar meeneem op vakantie. Dat typt geheel niet handig dus ik hoop dat er toch wat leuke verhaaltjes online komen. We gaan het zien.

Reacties

Reacties

Rini

Een hele goede reis gewend en als je wilt mag je mijn Samsung 10.1 tablet wel lenen. Ik doe niets meer met dat ding.

Marie-Louise

Fijne vakantie!
Veeel zon toegewenst, dat doet een mens altijd goed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!