vanstoop.reismee.nl

Madeira 2.0

Toch weer op vakantie. Mijn uitspraak dat ik nooit meer op vakantie wilde meende ik echt maar omdat het nu alweer een poosje beter gaat én omdat ik niet alleen ben, -ik besef maar al te goed dat ik R. in mijn ellende meesleur- durfden we langzaam aan toch weer een beetje van een vakantie te dromen. Dus werden er plannen gesmeed die varieerden van Vlieland tot Oostenrijk, en van Madeira tot een cruise naar de Canarische Eilanden. Aangezien het zonnetje bovenaan ons verlanglijstje stond bleven de cruise en Madeira over. Mijn eigen zeeman had een duidelijke voorkeur voor het eerste plan, ik voor het tweede. In gedachte zat hij al op de Norwegian Epic, zeker toen NCL ook nog eens de prijs 200 euro omlaag gooide. We hebben nog nooit een discussie gehad over waar we op vakantie wilden maar nu werd het toch echt wel een 'dingetje'. Uiteindelijk is het RIU Palace Madeira geworden. Dit omdat voor mij beter voelde en de stap om toch op vakantie te gaan al groot genoeg was.

Madeira staat bekend als wandeleiland en laten we daar nu net van houden. We zijn tijdens een van onze cruises al eens ooit één dag in Funchal, de hoofdstad geweest, maar van het eiland zelf hebben we nog nauwelijks iets gezien. Ik ben erg benieuwd naar de rest.

Tegen de tijd dat bij jullie thuisblijvers zaterdagochtend de luikjes opengaan hangen wij al ergens boven de Pyreneeën. Ons vliegtuig vertrekt namelijk akelig vroeg. Omstreeks het tijdstip dat jullie vanuit de Appie met de paaseieren huiswaarts keren liggen wij op ons ligbedje in de zon. Geheel voor pampus vrees ik, dat wel.

De weersvoorspellingen van Madeira zijn uitstekend. Ergens tussen de 22 en 25 graden en zonnig tot licht bewolkt. Omdat ik niet van jaloers maken hou heb ik het even niet over de weersverwachting in Nederland maar ik ben heul blij dat we niet gekozen hebben voor Vlieland.


Reacties

Reacties

Rini

Waarom laten wij mannen toch altijd de vrouwen winnen in een discussie? Zou het deel uitmaken van onze kracht?
Bai de wee, wij halen onze eitjes bij Jumbo. Dan houden wij geld over om ook eens een van jullie 'toch jaloersmakende vakanties' te doen.
P en ik wensen jullie een hele goede reis en fijne wandelingen op een zonovergoten eiland.

ans

Heel veel plezier, geniet er van.
en o ja ik haal de eitjes bij van de Akker 10 voor 1,50.

Kakel

Geweldige timing om er nu tussenuit te knijpen: hier wordt het slecht weer. Smeer het er gerust in, ik kan het hebben (-:
Een goede vlucht en een mieterse vakantie met heel veel zon!
Lieve groet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!