vanstoop.reismee.nl

Het zit er weer op

Vanochtend moesten we vroeg op omdat we op tijd op het vliegveld moesten zijn. Om 7.00 uur zaten de koffers in de auto zodat we nog een kwartier hadden om te ontbijten. Daarna zijn we naar de autoverhuurder gereden. We hadden daar om 7.30 afgesproken, we zouden dan met een busje naar het vliegveld worden gebracht omdat deze verhuurder geen eigen kantoor op het vliegveld heeft. We vonden het nog best even spannend omdat ze eigenlijk pas om 8.00 uur open zijn maar gelukkig stond het busje al op ons te wachten. Er bleken trouwens nog vier andere stellen met het busje mee te moeten. Netjes op tijd waren we op het vliegveld en hebben we ingecheckt. Daarna zijn we naar het lelijke borstbeeld van Ronaldo wezen kijken en inderdaad, het is een lelijk ding. Vervolgens zijn we door de security check gegaan, dit keer geheel zonder rij, wat een luxe. Eindelijk ook tijd om wat te shoppen, dus hebben we cadeautjes voor thuis en parfum voor mij gekocht. Toen we daarna naar de gate liepen bleken we tot onze verbazing een van de laatste te zijn. 'Last call' stond erboven the gate, we snapten er beiden niks van. We konden nog net in de bus die ons naar het vliegtuig bracht. De vlucht verliep rustig en het was meestal helder zodat ik veel door het raampje naar beneden heb kunnen kijken. Gelukkig was het in Nederland ook zonnig zodat de overstap iets minder groot was, behalve dan zo'n graad of 15 minder.

Het was een fijne vakantie, Madeira is echt super leuk.

Kakel

Het zit er helaas weer op voor jullie. Maar ik zag op fb dat jullie gelukkig de foto's nog hebben (-:
Fijn dat het fijn was!
Lieve groet.