vanstoop.reismee.nl

Ingepakt

Alhoewel vakantie een van mijn grootste hobby's is, vind ik koffers pakken een afschuwelijk werk. Voor alle weertypes de juiste kleding uitkiezen is altijd een probleem. Gelukkig had A. zelf haar kleren uitgezocht maar haar prioriteit was een andere dan de mijne. Zij had ervoor gezorgd dat bij iedere broek en rok het juiste hemdje paste zodat zij er de hele vakantie volgens de laatste mode bij zou lopen. Ze was daarbij even uit het oog verloren dat het in Zweden niet alle dagen 30 graden is. Dus ik heb er toch maar even twee vestjes bijgestopt.
Kabeltjes en snoertjes is een hoofdstuk apart. Onze voorraad bestaat uit 3 verschillende kabeltjes voor de evenzovele mobieltjes, 3 verschillende kabeltjes en een USB-stekkertje voor onze MP3's, 2 verschillende USBkabeltjes voor de fototoestelllen, 1 netstroomkabel en 1 autoverloopstekker voor de laptop. Lang leve degene die één universele kabel uitvindt!
Morgenavond zitten we aan boord, dus ik weet niet wanneer het volgende berichtje komt, doei doei.