vanstoop.reismee.nl

Ötztal

Eigenlijk stond voor vandaag weer een wandeling in de bergen op het programma maar toen we vanmorgen uit bed kwamen was de spierpijn nog niet veel minder. Dus het programmawerd wat gewijzigd. Vanochtend zijn we eerst naar Vent gereden, een leuk plaatsje maar het was er om onduidelijke reden erg druk en ook geen parkeerplaats meer te vinden. We besloten terug te rijden omdat we onderweg verschillend leuke stekjes tegenwaren gekomen. Op een mooi plekje bij een riviertje parkeerden we de auto en gingen een stukjewandelen om daarna heerlijk uit te rusten in het zonnetje. Vervolgens gingen we cachen inZwiebelstein. Verder wilden we ook nog naar Ötzi maar dat blijkt toch verder lopen en klimmen dan we in eerste instantie dachten dus keerden eerst de dames en later ook de heren om.

's Middagszijn wewezen winkelen in Sölden enhebben weook nog enkele caches gevonden.R. paste verschillende sportieve jassen en bekeek veel wandelschoenen maar uiteindelijk werd er niks gekocht. 's Avonds genieten we nog één maal van het fantastische eten in hotel Regina.Ook het personeel is erg aardig en vraagt regelmatig wat we die dag hebben gedaan en of we het naar ons zin hebben. Ja, dat hebben we zeker!Het is onze laatste avond in dit hotel maar we beloven onszelf dat we hier nog een keer terug moeten.