vanstoop.reismee.nl

Residence Eden

We hebben ons zelf beloofd om vandaag een dagje uit te rusten. We zijn in Oostenrijk erg actief geweest eneigenlijkallemaalnogeen beetje moe. De spierpijn van de lange bergwandeling begint bij mij nu pas weg te trekken.

Het is ook vandaag weer zonnig en erg warm. Eerst gaan we naar het zwembad wat gelukkig nog niet zo druk is. Welblijkt handdoekje leggen hier te zijn toegestaan en dat vinden we niet zo leuk. Na wat schuiven met de ligbeddenvinden we toch nog een plaatsje met parasol. Er is ook een animatieteam en al snel komen we er achter dat zij een beetje te vasthoudend zijn, eigenlijk gewoon irritant. Volgens mij vergeten ze dat het animatieteam er is voor de gasten en niet andersom. Het zwembad is mooi maar het zwembadwater is niet schoon, het ziet een beetje troebel, waarschijnlijk van de zonnebrandcrême en er drijven haren en andere troepin het water. Niet zo fris maar we moeten het er mee doen. De rest van de dag hangen we een beetje op het park rond en relaxen we in ons appartement met airco. Onze bunker noemen we het want we hebben alle houten luiken dicht tegen de warmte en binnen moet het licht dus aan. Maar koel is het wel!

Tegen de avond ben ik het helemaal zat en wil ik iets gaan doen. Ik heb erg de neiging om in de shuttlebus naar Peschiera del Garda te stappen maar de kinderen houden me tegen. Vandaag een dagje niks doen valt niet mee, maar één dagmoet kunnen. Gelukkig staat er morgen weer iets op het programma.

Het opklapbed van W. en A. ligt niet zo lekker en piept nogal. We besluiten de matrassen eraf te halen en deze gewoon op de grond te leggen. Dat blijkt een goed idee. Dus vanaf vandaag slapen ze op de grond...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!