vanstoop.reismee.nl

Peschiera del Garda

Vandaag gaan we naar Peschiera del Garda. Er gaat iedere uur een shuttlebus vanaf ons park naar het centrum en we besluiten hier gebruik van te maken. De bushalte is zo ongeveer recht voor ons appartement. We moeten even op de bus wachten in de bloedhete zon maar we hebben geen spijt. De bus is zilvergrijs en ziet er luxe uit en als we in het stadscentrum uitstappen voel ik me bijna een prinses. We verkennen eerst de binnenstad en die is zeker de moeite waard. Veel smalle straatjes met veel toeristenwinkeltjes. Peschiera ligt pal aan het Gardameer en we lopen een heel stuk langs een soort van boulevard. Aan een kant het meer en aan de andere kant bomen, het is een mooi plaatje en we lopen lekker in de schaduw want het is zo als gewoonlijk weer heet. Op het einde is een strandje maar dat ziet er erg vol uit. Op de terugweg lopen we ook nog langs de haven. We besluiten om morgen de boot naar Sirmione te nemen. Hebben we een leuk bootreisje en geen gedoe met files en parkeren.

's Middags zijn we weer terug op ons park en gaan we zwemmen. Het is een leuk zwembad maar de muziek staat de hard, ik vraag me afvoor wie ze dat doen. Ook het animatieteam is té aanwezig, ze zijn gewoonweg te opdringerig. Nu wil ik nog wel beleefd een praatje met ze maken maar Ron is daar veel sneller klaar mee...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!