vanstoop.reismee.nl

Zwembad en cachen.

Vandaag is weer een rustdag gepland. Eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in want ik heb het wel gezien op dit park. We gaannog wel wat boodschappen doen en een beetje rondsnuffelen in een grote Intersport vlakbij. Ron past enkele zomerjassen maar er wordt uiteindelijk niets gekocht.

De rest van de dag hangen we in het zwembad of in ons appartement. Het zwembad is overdag wat minder druk, veel mensen zijn dan blijkbaar toch ergens anders. Helaas is het opdringerige animatieteam er wel. Het blijkt dat ze ook nog eens weinig fantasie hebben want iedere dag heeft zo ongeveer hetzelfde programma, wateraerobic en waterpolo. Ik sta er iedere keer weer van te kijken dat er zoveel mensen aan mee doe. Blijkbaar vindt men het dus toch leuk.

's Avonds heb ik het weer helemaal gezien op het park. Wessel en ik besluiten de shuttlebus te nemenom te gaan cachen in Peschiera del Garda. De shuttlebus is ook wel een luxe faciliteit moet ik zeggen. Telkens als ik in de mooie zilveren bus stap voel ik me alsof ik een hele rijke toerist ben. Het is nog steeds heel warm maar de cache is leuk om te doen. We twijfelen bij een aantal punten maar uiteindelijk komt het goed. We moeten wel een hele poos zoeken voor de eindcache, hij ligtop een beetje lastig punt en er zijn veel dreuzels die ons raar aankijken, maar uiteindelijk vind ik hem. Ook is het leuk om 's avonds door Peschiera te lopen, is weer eens wat anders. Voldaan keren we terug naar ons appartement.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!