Italianen

Vandaag is onze laatste op Residence Eden. 's Ochtends gaan we boodschappen doen voor morgen onderweg. En we kopen een nieuwe duikbril voor A. Ze wilde graag een nieuwe maar wij vonden dat flauwekul omdat ze nog een goede had.Maarom een of andere duistere reden was ie toen opeens kwijt en moest ze dus wel een nieuwe, hoe toevallig...

De rest van de dag hangen we op het park of in het zwembad. 's Avonds gaan we voor de laatste keer eten in het restaurant. Alde hele week hebben we dezelfde ober, we noemen hem Gio (van Giovanni) en nog steeds kan er geen glimlach van herkenning af als hij ons weer ziet. We steken er ondertussen de draak mee. Ook de dame die de pasta opschept is al de hele week dezelfde maar lijkt wel een robot.Erg gemoedelijk zijn ze hier dus niet. De mensen in dit deel van Italië zijn nou niet de meest aardige vriendelijke lui hebben we ontdekt.Nee, Italië heeft zeker ons hart niet gestolen hoe populair het ook blijkt te zijn onder onze landgenoten. Maar over smaakt valt nu eenmaal niet te twisten...