vanstoop.reismee.nl

Op de boot.

Toen we vanochtend wakker werden regende het. Dus hebben we lekker lang uitgeslapen. Na het ontbijt hebben we rustig ingepakt en om 11.00 uur uitgecheckt. Omdat het nog steeds regende zijn we niet meer gaan wandelen zoals gepland. Wel nog even naar het strand waar het flink waaide en de wind schuim op het strand blies, ook bijzonder om te zien. Daarna met de auto naar enkele plaatsen waar we nog niet zijn geweest en nog even een cache gevonden.

Op de boot is het weer druk en we eten en drinken wat lekkers. Het weer blijft beroerd. Als we een lange pauze nemen in Zwolle is het gelukkig droog. We bekijken de stad en winkelen wat, A. is er niet weg te slaan. Bij Renkum rijden we de file in en daar hebben we geen zin in, dus nemen we de eerste afslag en gaan bij een pizzeria eten. Ondanks dat het restaurant er een klein beetje smoezelig uitziet is de pizza bijzonder lekker. Daarna rijden we verder en zijn rond 19.00 uur thuis waar de poezen ons al opwachten.

Ameland is eenleuk eiland met een mooie natuur en lekker rustig. Wij hebben er van genoten.