vanstoop.reismee.nl

Ik haat koffers inpakken

Hoewel ik op vakantie gaan heerlijk vind, is koffers pakken nou niet bepaald mijn favoriete bezigheid. Steevast word ik er chagerijnig van. De hele zooi bij elkaar zoeken die zich in alle hoeken van het huis bevindt. En altijd zijn er weer spullen die nog gekocht moeten worden terwijl je daar nou net geen tijd meer voor hebt. Zo heeft R. er een gewoonte van gemaakt om een dag voor vertrek tot de ontdekking te komen dat zijn zomergarderobe niet compleet is. Echt waar, ieder jaar weer. Maar meestal is in de winkels de uitverkoop allang begonnen en hangt de nieuwe wintercollectie in de rekken. En dan valt het dus niet mee om nog een korte broek te scoren. Gelukkig was A. bereid om als personal shopper mee te gaan met als resultaat een (te lange) korte broek. Of ik die tussen het inpakken door nog even korter wil maken. Nou eigenlijk liever niet, ik denk dat ik hem lang mooier vind...

Reacties

Reacties

Rini

Ja, lang is veel mooier. Te korte broek is niet meer van deze tijd. Daarvoor is het hier ook nog te koud.en in Griekenland staken de weergoden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!